söndag 25 maj 2008

ditt ord är min lag!

Så kanske man kan säga om David.

Jag befinner mig i Stockholm sen ett par veckor tillbaka. Gör min första praktikperiod nu. Har två veckor kvar ungefär, sen åker jag ner för lite "semester" i Kisa där jag ursprungligen kommer ifrån. Sen tillbaka till Sthlm för de sista fem veckorna innan skolan börjar igen.

I vilket fall som helst så gör jag min praktik på LeStudio. Ett ställe med fyra fotografer och en retuschör. Jag får mest assistera vid plåtningar och kopiera bilder. Trivs jättebra! Underbar stämning och alla som jobbar där är jättetrevliga, så det känns mer eller mindre som att gå till skolan. Vi snackar foto, redigerar bilder, plåtar och fikar. Precis som livet är i Gamleby, mer eller mindre :)

Just det! Vet inte om Ingelen läser detta, men om! Mannen på bilden nedan har tydligen gått i samma klass som Ingelen. Något jag inte hade en aning om förren första dagen.
Förövrigt lite bakom scenerna bilder. Produktfotografering av en LG-tv och en plåtning för Nöjesguiden om jag inte minns fel. Markoolio, Oksana (?) och Peter Jihde.

Ha en fortsatt bra söndag!! Kram på er alla, speciellt till er i klassen!





/Annika

2 kommentarer:

Anonym sa...

ryktet säger att Annika o Markoolio är ihop nu

Annika Wallman sa...

japp, watch out