söndag 4 januari 2009

Nu har det varit tunt med inlägg här...

Så jag får väl ta och posta något.

Julen och nyår har varit lugnt och kantat av ekonomiska katastrofer, förkylningar, ryggskott och mycket vila.
Så nu lämnar jag landet en vecka och sticker till Las Palmas en vecka och plåtar.
Känns som om värme och sol har varit ständigt frånvarande dom senaste månaderna.

Efter att jag kommit hem kommer jag vara en del i en lånad atelje på min gamla skola och måla en del. Har även ett videoprojekt på gång, men det behövs lite finans till det.
Självklart har jag utgått från min senaste fixering (cyklar) i projektet och hoppas kunna filma i Milano och London under våren.
Jag ska också försöka kombinera detta med trycksaken som ska vara klar till sommaren.
Samtidigt kommer det som vanligt bli en del jobb åt tidningen.

För övrigt så finns det lite bilder från skategalan HÄR!<

För övrigt önskar Nova en försenad god jul och ett gott nytt år...


1 kommentar:

Anonym sa...

asså sjukt stort grattis robin!
kul att du kammade hem priset. vi är stolta över dig:)