onsdag 20 maj 2009

Det går kanske inte alltid som man tänkte sig..

Hej, namnet var Eric Davidsson, jag är 26 år och har utbildat mig i hela mitt liv. I veckan så fick jag mitt första jobb, en provanställning; heltid i 6 månader med riktig lön. Att jag sen jobbar med sånt som jag egentligen aldrig utbildat mig till känns något underligt. Men jag kommer trivas grymt bra på kontoret..! :) För någon som kan komma att undra så tänker jag inte sluta vara fotograf ändå.

Vill du ta en lunch/date (jag gillar långa skogspromenader och mysiga hemmafester) nån stans kring Rådmansgatan nån dag! Nummret var: 070-3532300

Oh, det är här jag jobbar nu:

3 kommentarer:

Alexander Nyberg sa...

det är underligt hur saker blir ibland..

Jag själv gick el programmet i gymnasiet, ville jobba med datorer. gick en utbildning efter lumpen och blev då en "IT-Manager".

Direkt efter utbildningen fick ja jobb, som Väktare! å det har ja sysslat med i snart 5 år! Efter att ha insätt vad ja verkligen vill sitter ja nu och spännt väntar på om jag kommer bli antagen till Gamleby eller ej..

Hoppas allt går bra :D

KY10 sa...

hahaha eric. jag kommer defenitivt att boka en date när jag är tillbaka i landet. Grattis till jobbet!!
kram frida

Eric sa...

Det låter bra!! ;)