tisdag 19 februari 2008


David var just på mig om att jag bloggar för dåligt så nu är det dags att jag skärper mig. Jag har inte riktigt hängt med i bloggvågen som svept över oss. Här i byn finns det flera fina secondhand butiker och häromdagen fyndade jag en fin vinyl. Köpte den för det fina omslaget, har inte en aning om vad det är för musik. Men såhär fin kan man bli om man håller en vinyl framför ansiktet. Den dagens enda bild i studion som blev något att ha. Det genomtänkta och planerade blev fel och det spontana och oplanerade blev kul. Av nån anledning är det ofta så. På lördag börjar vår utställning med grupp#2 på galleriet och det ska bli kul. Jag får finbesök av familj och god vän så jag ser fram emot mer än vernissage och vin. Förra helgens vernissage var välbesökt och riktigt lyckad så det får vi hoppas att det blir nu igen! Annars går veckan ut på att fota egna projekt och förbereda vernissagefesten på lördag, finfint det. FRIDA

FRIDA

1 kommentar:

Anonym sa...

Tomas Di Leva?