måndag 1 september 2008















hej alla!


Var som jag tidigare nämnde sent ute med praktiken (varför är jag inte förvånad?) och attackmailade till diverse ställen i göteborg och stockholm veckan innan start i hopp om ett bra napp. Det är ju ingen bra vana, men precis som förra gången löste det sig i sista sekund och blev jävligt rätt, så jag börjar nästan tro att det är lite av ett vinnande koncept...

Är hos tre snubbar i trettioårsåldern som delar lokal på söder. Anders, som jag jobbar mest med fotar mode (kylberg.com), Mattias fotar mer dokumentärt inriktat (mattiasrudh.com) och Martin gör mest beautyjobb (martinpetersson.se). Har vart med på tre jobb hittills, resten har varit bildredigering och annat styr på kontoret. Av de två återstående veckorna är tio dagar plåtning, så det ser jag fram emot!

Känns skumt att åka ner till byn nu snart igen när man vart borta så länge. Men ska bli kul att se er allihop igen! Och alla nya som vandrar i korridorerna! Borde vi inte ha en fest ihop alla nya o gamla första helgen? (johanna, det är dags för oss att somna i hög igen, äntligen!)

puss o kram frida

2 kommentarer:

Pär sa...

Fan vad kul frida!
ni verkar passa ihop i erat bildspråk! "En blixt bara, rakt på"

Anonym sa...

fest? detta har man inte tid med när studierna nalkas..

vi ska först gå igenom nya skrivarprofiler som jag byggt!