måndag 15 september 2008

hejsan alla glada!!

hej alla glada!
jag har aldrig riktigt varit så mycket för fysik, även om det är sjukt intressant, men att fatta det är väl en annan femma så jag tänkte bara säga hej och berätta vad jag gör för tillfället. Exakt just nu så har jag gjort klart fördjupningsuppgifterna ky10 har fått under sommaren.
Annars om dagarna jobbar jag som foto-/retuschassistent åt Daniel Lindh. Världens bästa jobb ever, om jag får säga vad jag tycker. Han plåtar bara stilleben, långt ifrån vad jag gör, men på något sätt har jag nog slutat fotografera just nu. Är mest inne på retusch nu and I like it!
Här är ett axplock av några bilder, inget som jag retuschat dessvärre, men ändå! Snyggt som fan och jävligt lärorikt.



Jaja mina fina vänner och älskade klasskamrater! VI ses på måndag!!!
Puss från Annika

1 kommentar:

Anonym sa...

du borde lagt upp någon du tuschat du är grym ankan!
puss